torsdag 29. januar 2009

7 uvesentlige ting om meg

Har blitt utfordret av Inger Hilde til å skrive 7 uvesentlige ting om meg.. En slags kjedebloggting dette, men jeg kjenner ikke så mange andre bloggere, så det strander nok her, hvis iikke jeg tar det som en "koseoppgave" for elevene sin blogg en gang.

Her er 7 uvesentlige ting om meg:

1. Jeg har aldri skiftet bleier på et barn, men jeg har gjort det på gamle folk
2. Jeg liker ikke Alf Prøysen.
3. Jeg tolker drømmene mine
4. En gang oppdaget jeg 10 kyr i hagen min, det var skummelt!
5. Jeg tror egentlig ikke så mye på spøkelser, men skrekken er likevel å se et barnespøkelse.. vææ
6. Jeg takler ikke at folk lar det regne lenge på frontruta før de setter på vindusviskerene
7. Jeg er så nærsynt at jeg må ha på meg briller til og med hvis jeg skal gå gjennom et mørkt rom .

Ingen kommentarer: